top of page

LÃ¥ngvarig semester

fy tusan, det var ett tag sen sist. Tro inte att jag glömt bort bloggen, men jag har haft en hel del att göra med flytt, nytt jobb och annat tjafs. tyvärr har min konsumtion av skräpKULtur fått stryka en del på foten, men nu är jag tillbaks. Naturligtvis har jag börjat följa Heroes, en serie som är allt vad Lost inte är , nämligen intressant och bra... Hiro är ju en given favorit och serien är ju en given hit hos alla som tilltalas av Bryan Singers X-men-filmer och vill se en lite mer jordnära tolkning av hur det skulle vara om superkrafter började dyka upp hos folk. Sen är det givetvis ett stort plus att Jeph Loeb är inblandad... Annars då? Jay-Zs nya snurrar friskt i iPoden tillsammans med nya Deftones, och något otippat Dustin Kenshrues soloskiva. dustin som annars spelar gitarr och sjunger i emo/metal/hardcore-whateverbandet Thrice har gjort en alldeles fantastisk alt-countryskiva med smak av både Ryan Adams, Johnny Cash och Counting Crows. Kolla in hans myspace www.myspace.com/dustinkenshrue för en grym Springsteencover och en Radioheadcover som åtminstone får mig att rysa.

Senaste inlägg

Visa alla

Prisa Gud!

Ni som hänger här vet det säkert redan, men Preacher ska bli TV-serie, och Ennis och Dillon står som co-executive producers. Och naturligtvis är det HBO som står för kalaset. Kan bli fantastiskt br

bottom of page